Vreće ZA SJEDENJE SPAR i S-BUDGET

Vreće za sjedenje SPAR

Izrada brendiranih vreća za sjedenje za Interspar: Spar i S-Budget

Vreće za sjedenje, poznate i kao "bean bag" vreće, postale su popularan dodatak u modernim prostorima zbog svoje udobnosti i opuštenog dizajna. Osim što pružaju udobnost, ove vreće mogu biti i snažno marketinško sredstvo kada se brendiraju. Nedavno smo imali priliku surađivati s renomiranim trgovačkim lancem Interspar kako bismo izradili brendirane vreće za sjedenje s njihovim poznatim Spar i S-Budget brendovima. U ovom blog postu dijelimo naš proces izrade, izazove i krajnji rezultat.

1. Suradnja s klijentom: Razumijevanje potreba brenda

Prvi korak u svakom projektu je razumijevanje želja i potreba klijenta. Interspar nas je kontaktirao s jasnom vizijom: željeli su funkcionalne, atraktivne vreće za sjedenje koje će predstavljati njihove brendove, Spar i S-Budget, na promocijama, eventima i u trgovinama. Ključni zahtjevi bili su:

  • Vrhunska kvaliteta materijala
  • Vizualni identitet brenda na vrećama
  • Dugotrajnost i izdržljivost u različitim uvjetima
Vreće za sjedenje za van S-BUDGET

2. Odabir materijala

Kvaliteta materijala igra ključnu ulogu u funkcionalnosti i dugovječnosti vreća za sjedenje. Odabrali smo čvrstu i otpornu tkaninu koja je pogodna za intenzivnu upotrebu, ali i dovoljno mekana da osigura udobnost. Materijal mora biti lako periv, što je bilo posebno važno s obzirom na to da će vreće biti korištene u različitim javnim prostorima.

3. Dizajn i brendiranje

Dizajniranje brendiranih vreća za sjedenje zahtijeva pažljivu ravnotežu između estetike i funkcionalnosti. Brend Spar nosi prepoznatljive crveno-bijele tonove, dok S-Budget ima jednostavan i pristupačan zeleno-bijeli dizajn. Oboje smo morali jasno integrirati u dizajn vreća kako bismo zadržali njihovu prepoznatljivost.

Korišteni su visokokvalitetni printovi logotipa kako bi se osiguralo da brend ostane vidljiv i postojan i nakon duže upotrebe. Logotipi su strateški postavljeni na vrh i bočne strane vreća, čineći ih vidljivima iz više kuteva.

4. Izrada prototipa

Nakon odabira materijala i finalizacije dizajna, krenuli smo u izradu prototipa. Prototipi su bitan korak u proizvodnom procesu jer omogućuju testiranje proizvoda u stvarnim uvjetima. Vreće za sjedenje testirali smo na udobnost, izdržljivost i stabilnost boja nakon pranja i dugotrajne upotrebe.

5. Povratne informacije i prilagodbe

Nakon prezentacije prototipa klijentu, primili smo vrijedne povratne informacije. Intersparov tim je bio zadovoljan cjelokupnim izgledom i funkcionalnošću, ali je tražio male prilagodbe u poziciji logotipa. U suradnji s njima, brzo smo izvršili potrebne prilagodbe.

6. Proizvodnja i isporuka

Nakon finalizacije prototipa i odobrenja klijenta, krenuli smo u serijsku proizvodnju. Izradili smo brendirane vreća za sjedenje koje će se koristiti na promocijama i eventima diljem Hrvatske. Osigurali smo i sigurno pakiranje te pravovremenu isporuku, što je bilo od ključne važnosti za njihov promotivni kalendar.

7. Završni rezultat

Na kraju, brendirane vreće za sjedenje postale su pravi hit. Osim što pružaju udobnost na eventima, one također pomažu u jačanju prepoznatljivosti brenda i pridonose stvaranju pozitivnog imidža među kupcima. Kombinacija atraktivnog dizajna i funkcionalnosti učinila je ovaj projekt uspješnim.

8. Zaključak

Suradnja s Sparom na izradi brendiranih vreća za sjedenje za Spar i S-Budget bila je iznimno uspješna. Kroz pažljivo planiranje, dizajn i izradu, stvorili smo proizvod koji ne samo da ispunjava svoju funkciju, već i služi kao snažan marketinški alat. Ovaj projekt pokazuje kako brendirani proizvodi mogu biti učinkovito sredstvo u promociji, posebno kada se pažljivo prilagode potrebama brenda.

Ako ste zainteresirani za izradu vlastitih brendiranih vreća za sjedenje ili drugih promotivnih proizvoda, slobodno nas kontaktirajte – rado ćemo vam pomoći stvoriti jedinstven i prepoznatljiv proizvod za vaš brend!